Close
DANH SÁCH KHÓA HỌC / COURSE BY TECHNOLOGY VENDORS / CISCO

CLICA - Implementing Cisco Collaboration Applications

Tóm tắt khóa học:

Khóa học Triển khai Ứng dụng cộng tác của Cisco (CLICA) sẽ hướng dẫn bạn cách triển khai Đăng nhập một lần (SSO), Cisco Unified IM và Presence, Cisco Unity Connection và Cisco Unity Express. Bạn sẽ học cách hợp lý hóa các quy trình giao tiếp, tăng cường các biện pháp tuân thủ và nâng cao hệ thống và thiết bị giao tiếp của mình. Khóa học này cũng giúp bạn đạt được 40 tín chỉ Giáo dục thường xuyên (CE) để tái chứng nhận. Khóa học này sẽ chuẩn bị cho bạn cho kỳ thi: • 300-810 Triển khai Ứng dụng cộng tác của Cisco (CLICA)

Thời lượng khóa học: 5 ngày


Nội dung khóa học:

Course outline

  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Integration
  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Troubleshooting Cisco Unity Connection
  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Express
  • Configuring Single Sign-On (SSO) for Cisco Unified Communications Applications
  • Integrating Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber
  • Customizing Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber Functionality
  • Configuring Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Compliance and Message Archiving
  • Troubleshooting Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
  • Integrating Cisco Unified Attendant Console Advanced
  • Implementing Call Recording and Monitoring

Lab outline

  • Integrate and Set Up Cisco Unity Connection
  • Configure Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Implement Toll Fraud Prevention
  • Troubleshoot Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Troubleshoot Cisco Unity Connection
  • Configure Cisco Unity Express
  • Troubleshoot Cisco Unity Express
  • Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
  • Implement Cisco Jabber
  • Configure Centralized Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
  • Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Functionality
  • Enable Message Archiving and Chat Rooms
  • Troubleshoot the Cisco Unified Communications IM and Presence Database Connection
  • Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
  • Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
  • Integrate Cisco Unified Attendant Console Advanced
  • Implement Call Recording and Monitoring Using a Switched Port Analyzer (SPAN)-based Solution
  • Implement Cisco Unified Communications Manager Call Recording and Monitoring